ert stöd betyder verkligen

eftersom att de flesta kommentarerna blev långa till mitt inlägg you're weighed down, you're full of something. of sickness, and desertion. och det fanns några som inte hade blogg, så svarar jag här.

anonym: illamående och kräkningar är ingenting som jag har drabbats av i samband med voxra och sertralin. på bipacksedeln står dock att en av de vanligare biverkningarna är just kräkningar och illamående när det gäller voxra. så det är nog anledningen skulle jag tro.

p: har inte fått någon diagnos än. har gjort några tester med min psykolog men inte en hel utredning. fått remiss till något sjukhus där de har två som är insatta i sånt. men en av dem är väldigt sjuk så det är jättelånga väntetider. mamma har ringt runt till andra sjukhus i västra götaland och blir hela tiden skickad vidare. jag vill verkligen ha en diagnos. jag hatar att gå runt och inte veta vad som händer. en läkare trodde på instabil emotionell personlighetsstörning/borderline.

felicia: tack, det är mycket möjligt att jag behöver någon att prata med någon dag.

em: sertralin fungerade riktigt bra på mig i början, men de senaste tabletterna har inte gett någon positiv effekt. men jag tror verkligen att man kan må bättre av tabletter. det gäller bara att hitta rätt. yoga hade jag gärna kommit igång med. gillar det. men det finns ingen ork eller motivation just nu.

anonym 2:
tack, jag hoppas att du mår bättre snart också. jag har två vänner som mår väldigt dåligt och ofta önskar jag att jag kunde ta bort deras ångest och ha den själv. det finns ingen som förtjänar det direkt. bara våldtäktsmän och mördare. jag vill injicera dem alla med extrem ångest och depression.

kommentarer
Postat av: Anna

Angående svaret till p, jag har diagnosen emetionell instabil/borderline. Jag har fått lamotrigin eftersom att vanliga ångest/antidepp inte brukar fungera så bra på borderline. Jag vet inte riktigt om dom fungerar än, har bara kommit upp i dos 50mg om dagen och ska till 400, men tänkte att det skulle kunna vara värt ett försök? Vet hur för jävligt det är att må så dåligt, går inte ens att utrycka med ord.

Hoppas att det löser sig för dig.

2010-03-27 @ 05:04:07
Postat av: CAROLINE ♥

snygging varu ;D

2010-03-27 @ 06:07:01
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: felicia

och den dagen så är det bara att skicka ett mail eller adda min msn. Ta hand om dig!<3

2010-03-27 @ 12:10:41

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0