har världens bästa nyheter

vi kan ju börja med att konstatera att jag är så jävla bäst
ni tänker ju givetvis inte VARFÖR?? för jag menar, hallååå

men nu ska jag berätta!
igår hade jag fått ett samtal, men hann inte svara.
idag började dagen med speeddejting med olika arbetsgivare, och det var många av dom som gillade mig. borde få samtal från dom i nästa vecka kanske.. men det dom inte vet är att det är för sent!! för idag kl 11.40 ringde jag upp numret som hade ringt mig igår. hade sökt ett extrajobb men sa direkt att jag även var intresserad av heltid, hon i telefonen sa att det igår hade dykt upp ett jobb och att dom hade intervju idag. så kl 14 var jag på intervju med två andra som hade mer erfarenhet och som var lite äldre. gick därifrån med ett leende och tjugo minuter senare ringde dom och sa att dom jättegärna ville ha mig!! så tillbaka, få jobbkläder, skriva på papper.. börjar jobba på måndag :D

det sjukaste ever typ. det är på ett lager, eventuellt två! så på måndag börjar jag jobba kl 7 och jag är så pepp så det finns typ inte ens!!!

kommentarer
Postat av: pia

grattis!!!! bästa känslan i världen!

2012-03-30 @ 19:23:16
URL: http://idratherslitmywrists.blogg.se/
Postat av: annie

:D bäst ärruuuuuu!!!!

2012-04-01 @ 13:20:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Vad roligt! Grattis. :) känslan av att gå från arbetslös till arbetare

Är underbar. Nu börjar livet!

2012-04-02 @ 10:48:10
Postat av: Shrimpie

Grattis!! :)

/ shrimp

2012-04-03 @ 10:26:50
URL: http://shrimpiemlly.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0