svar på fråga

Hej! Jag är fruktansvärt intresserad av dina kind piercings. Hur döljer du dem när du jobbar? Och hur mkt kostar det och göra båda på samma gång? :P Är jätte intrsserad av dem så gör gärna ett inlägg om dem :) Ha d bra, kram michelle

när jag jobbar tar jag av kulorna och sätter på o-ringar - det är genomskinliga minigummiband som gör att stavarna sitter kvar, och med tanke på att mina stavar är i genomskinlig plast är det inte såååå synligt. men det är väl enda sättet att dölja kindpiercingar. det kostade 800 kr för båda :)

sen kan jag väl nämna att de är rätt svårläkta och det är många som får problem med dom. jag har inte haft så mycket problem bortsett från att de har blivit lite irriterade ibland när jag har tagit ut stavarna för en kort stund (hos tandläkaren typ) och så har det börjat blöda, det går liksom inte lika smidigt att sätta in staven som det gör i resten av mina piercingar, det är mycket kött där emellan haha!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0