el stockholmo

drar till stockholm ikväll, woopwoooop!
vet inte hur länge jag ska stanna, vill helst stanna till nästa helg,
men kanske åker hem på typ söndag eller måndag eller tisdag
fast vill helst åka tillbaka nästa helg isåfall hihi vi får se



håller på att packa, eller ja jag är typ klar men jag har miljarder grejer med mig
eftersom att jag inte vet hur länge jag ska stanna, mamma sa att jag kunde stanna hur länge jag ville hahaha, har inte sovit inatt heller för jag var hos en kompis och busade hihihihih och jag har tonat håret

men om ni ser mig vandra runt i stockholm kan ni väl säga hej

p.p.s om ni vill spela wordfeud så äre jessecupcake
och om ni har instagram är det same shit
sen har jag twitter också, badbitchjesse

kommentarer
Postat av: m

ha så kult i sthlm :D va ska du göra där? hoppas på mkt bild update sen iaf hihi, take care!

2012-02-10 @ 15:36:41
Postat av: Kristìn <3 David

Have fun!

2012-02-10 @ 16:16:06
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0