this lack of energy and motivation is killing me

låg vaken till halv åtta imorse, sen lyckades jag somna.
vaknade runt elva, fick inte upp, somnade om.
this is my life. sova tills jag måste gå upp och äta middag.
jag kan inte gå upp ur sängen när det inte finns något att gå upp till.
folk frågar om man inte mår dåligt eller får ångest av att ligga i sängen till klockan fyra, men det är ju därför jag ligger där från första början. på grund av min ångest. på grund av att allt känns meningslöst och för att jag känner mig så tom. hur gör man för att bli av med den här känslan?

kommentarer
Postat av: sofia

OM DU HITTAR EN LÖSNING, PLEASE SHARE.

2011-03-11 @ 00:08:53
URL: http://talk-dirty-to-me.tumblr.com/
Postat av: emmi

Det undrar fan jag med. vart hittar man något/någon som känns värt att stiga upp för?

2011-03-11 @ 15:33:55
URL: http://chasey.blogg.se/
Postat av: Anonym

önskar att jag kunde svaret på den frågan alltså..

2011-03-11 @ 18:26:19

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0