DAY 16 - where you'd like to be in ten years

om tio år
bor:
någonstans i california eller london
status: förhoppningsvis lyckligt gift
barn: kanske två små flickor
jobb: inom media eller politik

om tio år vill jag vara en lycklig kärring på trettio år. shiet, tänk om man inte ens blir så gammal. men nu spekulerar vi bara. om tio år har jag förhoppningvis begravt depression och ångest långt ner i marken. jag har rest mycket, varit på andra sidan jorden. jag har äntligen hittat något som jag verkligen vill göra och läst vidare, kanske på college och universitet i usa. jag har ett jobb som jag trivs med. jag har en familj, jag kommer vara en cool mamma. färgar fortfarande håret. har fler tatueringar. är gift med ed westwick, det hade varit fint.. men en vanlig snygg man funkar fint. hade varit bra om han var rik, om vi bodde i ett stort hus med pool och walk-in-closet. fast jag vill inte bli hemmafru, jag vill rädda världen.


kanske bo i ett av alla fina små hus i san francisco?
eller i en lyxvilla i los angeles med en känd man?


eller bo i london, ta promenader i hyde park.. njuta av allt trevligt!


kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

nice dreams! :D ååh, gift med ed westwick 8)

2011-03-31 @ 21:18:14
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0