DAY 01 - introduce yourself - list your likes and dislikes

då kör vi. egentligen är det bara en sak ni behöver veta:
att jag är awesome. men jag får väl bidra med lite mer.

jag heter jessica. bor i hus med mami, papi och vovve utanför göteborg i en liten kommun som heter partille. har även en syster. fyller hela 21 år i sommar. har haft åldersnojja sen jag fyllde 18. jag har för tillfället svart hår, med trasiga toppar som har tappat färgen. är egentligen mörkblond. har blå-gula ögon. är 172 cm enligt mitt pass. är egentligen så svenne man kan bli. bortsett från färgat hår, tatueringar, piercingar, klädstil, musiksmak..

gillar månskenspromenader, hemlagade middagar och att vara ute i naturen.. nä men, ni vet. det vanliga. umgås med vänner, fotografera, kolla på film/serier, gå på spelningar, resa. säsongsjobbar på liseberg, så egentligen är jag inte arbetslös.. kan vi låtsas.


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0