crazy dreams

inatt drömde jag om svart och mörklila läppstift. det var tydligen skitsnyggt på mig. jag var i örebro, gick runt på stan, väntade på ett paket som skulle levereras hem till mig fast ändå inte hem eftersom att jag var i örebro.. ehm. hade varit hos någon som kunde se framtiden, som sa att jag skulle få en stroke men överleva. vi satt i bilen och jag skulle få en stroke, men så hände det inte för vi var tvungna att leta efter det där paketet. drömde om top model, att de skulle få sina hår färgade lila. åhh.

sen häromdan så drömde jag om omvalet som är i maj, och om liseberg. jag drömde att jag var på en annan nöjespark med världens största bergodalbana i trä, den var typ en halv mil över marken.. sjukt galna backar..

kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, en halv mil!

2011-03-09 @ 16:47:16
Postat av: Amanda

Åk till örebro på riktigt istället!

2011-03-09 @ 18:11:41
URL: http://yodadog.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0