hello!

här sitter jag på vårt hostel i new york. de andra är på madison square garden. tänkte inte skriva så mycket förutom att vi har galet kul och trivs här. och vi har bara varit här i tre hela dagar! fantastiskt. har inte shoppat så himla mycket, sparar det mesta till miami. men imorgon ska vi till woodbury outlet. vi var uppe i empire state building idag, sviiinkallt, blåste galet mycket. men jag tog några fina bilder med mitt nya objektiv - köpte två stycken, plus försäkring och lite grejer för 5500 kr. AWESOME. förresten har det varit SNÖKAOS här, inte alls farligt men det är på nyheterna hela tiden som om det vore världens grej. haha. då skulle dom se sverige. det är inte alls mycket snö här. igår hade vi riktigt roligt, råkade hoppa i en vattenpöl, alla förutom sara, det första vi gjorde när vi kom till soho. så det blev in i första bästa affär och köpa strumpor och få plastpåsar. det gjorde bara dagen bättre faktiskt. det finns så galet mycket trevliga människor här. folk kommer fram och hjälper en när man ser lost ut, och jag har fått tre fina kommentarer om mina kindpiercingar. älskar det här. är riktigt glad, och har inte fått hemlängtan än. på söndag flyger vi till seattle och sen börjar vår roadtrip. hoppas ni har det bra där hemma, så hörs vi snart igen :) PUSS PUSS PUSS

kommentarer
Postat av: Rozanne

Lägg upp bilder snart! :)

2011-01-14 @ 07:09:20
URL: http://lakrrits.blogg.se/
Postat av: mia

vad härligt det låter! hoppas att hela eran resa blir awesome :D

och det där med att amerikanera är trevliga/hjälpsamma håller jag helt klart med om, fick en hel del kommentarer från random folk när jag var i LA, haha!

2011-01-14 @ 12:34:05
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Kristìn <3 David

empire state building.. såg du edward westwick då? :') hahaha nämen.



yay på nya kameragrejser! :D ha det kul fortfarande! woooop wooooop :D

2011-01-15 @ 07:57:13
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Emelie

Haha vilken gullig blogg! :D



Hur är det i new york då?

2011-01-16 @ 23:07:16
URL: http://evilsatisfaction.blogspot.com/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0