11/02/21

min energi är ännu en gång obefintlig. det är vädret som gör det. alla minusgrader. all snö. gör mig fetingdepp. jaja. jag skulle sova igår. ungefär vid ett blev det väl. läste. läste. läste. försökte sova. skrev av mig. smsade. gav tillslut upp när klockan slog fem och tog en zopiklon. orkar inteeee.

gick upp för två timmar sen. klockan tre alltså. har inte gjort något särskilt. lagat köttfärssås. ska äta sen när pappa kommer hem. kanske ta en macka till frukost eller något. jag vet inteeeee.

och så måste jag ringa balder. vill inteeeeee.

(ser ni mönstret eller?)

kommentarer
Postat av: Anna

Det är du inte ensam om!

2011-02-22 @ 18:20:03
URL: http://aannabelle.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0