STUDENTBAL

gick du på balen när du tog studenten? jag funderar på att inte gå och folk blir typ arga när jag säger det... om du inte gick, kände du att du missade något? svara väldigt gärna i ett inlägg!

jag gick inte på balen, det var många i min klass som bangade faktiskt. tyckte inte att jag missade något alls. visst hade det väl varit kul att klä upp sig och grejer men nej. umgicks inte så mycket med folk på min skola, älskade mina klasskamrater men då gör jag hellre annat än betalar 600 spänn för biljett och sen pengar för klänning och hår och grejer. om dom blir arga är dom knäppa!

seriöst, om man går på balen bara för att umgås med sina vänner kan man lika gärna göra det någon annanstans i bekväma kläder och med sprit. haha.

kommentarer
Postat av: Rebecca

haha sant, det beror ju på vad för person man är.. men jag skulle inte gå på balen iaf, bara så himla obekvämt :P

2011-12-09 @ 15:47:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller inte med. Gick på balen och det är en underbar upplevelse som jag aldrig kommer glömma :) Hade ångrat mig enormt om jag inte gått.



Ha de bra!

2011-12-09 @ 17:27:28

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0