slitit hela dagen i lek&fisk

ja, i LEK OCH FISK. kan säga att jag inte är så bekväm bland barn, men det gick bra ändå! men man är ju lagom trött på sig själv efter en dag gullande om hur duktiga barnen är som får upp en fisk. sen har jag fått en del kramar idag av goa människor, så jag är väl nöjd ändå.

nu är alla andra ute och super, men jag nöjer mig med att dricka mjölk och äta godis. njuta av lite supernatural blir det också. sen jobbar jag imorgon igen och sen är jag ledig igen! här får ni en random bild på mina blåmärken:


så är det när man har ehler danlos, lätt att få blåmärken? oja.


kommentarer
Postat av: Isabelle

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 19:18:11
URL: http://smsalåna.nu

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0