fashion NO NO

alla vet ju att jag är sååååå fashion.. ehm.
nä men jag måste bara uttrycka mig om något som jag stör mig på lite grann sådär till tusen ungefär.


VARFÖR vill man ha en sån här mössa? på liseberg säljer dom tydligen såna, vi frågade en gäst igår om det. med tanke på att det springer runt minst 50 kids med likadana mössor.. no offence om någon av er äger en sådan. men är det inte lite väl 2008? 2009? vet inte när de kom för första gången. de kunde väl i alla fall vara i någon snygg färg? tycker samma sak om svea-mössorna.. som dessutom kostar lite mer.

kommentarer
Postat av: - W -

WORD!

I hate 'em ;(

2010-09-27 @ 01:34:31
Postat av: Kristìn

jag vill ha en sån, fast jag har inte sett någon i Norge som har så XD och dom finns i en snygg grön färg ;)



fast säger det samma om svea mössorna!

2010-09-27 @ 14:18:18
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Linda

Så sjukt fula :c

2010-09-28 @ 17:28:18
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0