brist på uppdatering

har jobbat hela långa dagen. det var inte kul.
var så trött och uttråkad att jag gjorde knäppa saker.
en lisebergstatuering på kinden, satt under bänken och skrämde lite gäster, kröp in i ett skåp.. vad ska man göra liksom? och imorgon ska jag jobba hela dagen typ. har pass på tre timmar i vallokalen, 8-11 och 14-17 och sen räkna röster vid 20. och internet har slutat fungera på alla datorer förutom denna som är på kontoret. orkar inte sitta här.

angående karmaloop och tull osv. ingen tull alls. frakten gick på typ 300 spänn visserligen. shit the same liksom. beror ju på hur mycket man beställer och sånt. men min hamnade inte i tullen. då hade jag inte fått den på tre dagar.

sen suger sverigedemokraterna fortfarande. SUCKAAAAAHZ.
och någon skrev något om personliga värderingar. men tycker man att alla människor inte är lika mycket värda så kan jag faktiskt inte respektera den personen. sen vet jag att det är många som röstar på dom för att man tror att dom kan åstadkomma något bra.. hahahahhhahaha. men ja. rösta hellre på något vettigt parti som inte hatar invandrare. oki. SUCKAAAHZ.

kommentarer
Postat av: Emma

håller med dig: kan inte respektera den som inte tycker alla är lika värda. SD my ass.

2010-09-19 @ 03:18:00
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: Anonym

SD!!!!!!!!!!! (:

2010-09-19 @ 14:03:48
Postat av: Simone

Hej, förlåt att du får massa frågor ang. karmaloop sidan men ville bara höra om du hade problem me att logga in på sidan, jag kommer aldrig längre än till att skriva in mitt användar namn å lösen sen kommer de bara upp error varenda gång.

2010-09-19 @ 22:19:40

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0