toy story 3

nu var det såhär att jag hade tänkt se denna på bio, men så blev det inte för den hade slutat gå på engelska. och jag vägrar att se den på svenska.
men tack vare internet är allting möjligt!

det här är en rolig film, den är värd att se, absolut. men ska jag erkänna så är det faktiskt inte den bästa jag har sett.  är man lite yngre är nog toy story 3 helt underbar! den är välgjord, genomtänkt, har en bra story som aldrig blir långsam och en del humor. jag älskar hur de driver med ken i filmen, klockrent verkligen. älskar att totoro är med och att de har referenser från cool hand luke (-major parantes- som jag såg rätt nyligen, såg även ett avsnitt av family guy igår där de också har referens till den filmen). det får bli en stark fyra.

betyg: 4,5/5

någon annan som har sett den och vill dela sina åsikter?


kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

ååååh, är totoro med? då måste jag ju seee!

fast har inte sett tvåan änn :<

2010-10-19 @ 11:17:03
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Miki

håller med inte en av de bästa såklart men den är ju så jävla rolig! älskar när barbie går ut i högklackat i austornout-dräkten. klockrent!

2010-10-19 @ 22:46:56
Postat av: olivia was here

den var otroligt läskig när den där dockan sitter på gungan mitt i natten och sedan typ vänder åp huvudet och ska mörda dom :( den ledsna clownen skrämde mig oxå. Tog av mig 3d glasögonen då xD

2010-10-20 @ 15:15:14
URL: http://xxicecreamiscreamxx.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0