jag är en vänlig själ

har ju städat som en galning... nästan..
hittade hundratjugotusen tofsar och klämmor som jag inte har använt på minst 8 år. så jag la allting i en plastpåse och gav till mamma som i sin tur gav det till en arbetskamrat som gav det till sin dotter. samt att arbetskamraten blev så glad att hon sprang och köpte blommor till mamma. då känns det att man har gjort något bra. mer sånt åt folket!!!

nu ska jag fortsätta städa badrummet.. det är galet vad äckligt det är när man ser det på nära håll. men rent ska det bli!! skrubbar hela duschen med svamp och diskborste osv.


kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

aww, gulligt!

2010-10-06 @ 17:24:22
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0