haute tension/high tension

okej, andas in, andas ut.
den här filmen är: galen, obehaglig, oförutsägbar.. ja. jag skulle nog inte kalla den för en ren skräckfilm, för det är den inte. det är mer en "psykisk thriller" - om man nu kan säga så. jag sitter fortfarande med hjärtat hårt bultande och en klump av ångest i magen. handlingen är simpel - två vänner åker iväg till landet för att hälsa på den enas familj. snart kommer en mördare till huset och allting rullar igång. men mot slutet kommer en oväntad vändning som nog lämnar de flesta förvånade och förvirrade.

betyg: 4/5


kommentarer
Postat av: Suzana

KOMIGEN DET VAR EN JÄVLA ETTA.

2010-10-10 @ 00:24:34
Postat av: Kristìn <3 David

har du sett the cuman centipede? jag såg den nu tidligare i veckan och jag tycker faktiskt den var skitbra! (hehehehe, skit-bra) nämen, jag gillade den :)

2010-10-10 @ 03:00:09
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Linda

Wahwah, blev intresserad av att se den när jag såg vad du skrivit.. Sen insåg jag någon sekund senare, att ne fan - jag vågar inte.. Haha fuck

2010-10-12 @ 00:56:52
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0