få mig av den här jävla gatan

lämnade sängen kvart över tolv. var på busshållplatsen vid halv. terapeut. fick inte ut något av det. kändes bara jobbigt och hade bara håkan i huvudet. tänkte träna, men kände inte för det heller, inte just nu. nu ska jag bara lyssna på håkan. sitta här. äta lite frukost/lunch. filosofera. skriva böcker. förändra världen.. nej okej där överdrev jag lite på slutet. men fram till filosofera blir det nog.

fick reda på vem som ska bli ny AL på jobbet. herregud. om det stämmer säger jag nästan upp mig. fy satan. det är ju verkligen årets skämt. tveksamt på att man ska kunna se upp till den personen. hahaha. blir spännande.

kommentarer
Postat av: Steph

VEM?! nu blev jag jättenyfiken

2010-10-18 @ 16:45:24
URL: http://strnadova.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0