despicable me!

"When a criminal mastermind uses a trio of orphan girls as pawns for a grand scheme, he finds himself profoundly changed by the growing love between them."

kom nyss hem från bion! jag är sjuuukt nöjd.
jag och mina vänner(ja, jag har såna) bestämde oss för att se despicable me för lääängesen. och det var värt väntan. läste en recension i gp där den fick en fyr. men jag är alltid tveksam till sådana tråkmånsar som recenserar filmer. det här är en av de roligaste filmerna som jag har sett på länge. tror att de flesta, både barn och vuxna, tycker om den här filmen. det enda jag inte gillade med den här filmen är översättningen på titeln - dumma mej, allvarligt? drämmer till med högsta betyget.

betyg: 5/5


kommentarer
Postat av: Zeroc

Riktigt rolig film =) tyckte den va riktigt bra

2010-11-30 @ 19:38:59
URL: http://www.filmkritikerna.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0