make up store eyepencils

jag har sedan tidigare två stycken som heter sparkling beach och tropical! de fungerar jättebra, har bara använt dem runt ögonen och inte på vattenlinjen. på sparkling beach står det "do not use inside eye" - kanske testar det någon gång ändå!


(bilder från makeupstore.se)

såhär står det om dem på makeupstore.se - Make Up Stores ögonpennor finns i två olika formler som båda har perfekt konsistens. Den med lång färgindikering är mjukare och oljefast, vilket gör att den sitter som berget på huden kring ögat och på locken, där det produceras olja. Den med kortare färgindikering är vattenfast och sitter kvar på slemhinnan i ögat, trots hög tårproduktion.

när jag frågade tjejen i affären verkade hon rätt lost, för hon sa att snowflake inte var vattenfast, men den har kort färgindikering. så jag vet inte riktigt. men hon sa att det bästa var att applicera en skugga i samma färg på kajalen, så ska den hålla sig på plats mycket längre. håller just nu på att testa det :)

kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Jag var på make up lektion på make up store och lärde mig oxå det där om pennorna, bland annat! Skitbra grejj faktiskt, 500 kr för lektionen, sen fick man välja smink för den summan! :D

Älskar make up store! Den där SParkling beach är jag oxå sugen på!!! men man blir inte irriterad i ögonenen när det är glitter i?? även fast man inte har den på innersta fransraden?

2010-11-15 @ 20:18:25
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL

Sv: Ok, har du ingen bild när du använt sparkling beach så man kan se hur den ser ut på lixom? :P

2010-11-22 @ 11:16:39
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0