ganska kallt idag alltså.

första dagen den här julsäsongen som det har varit riktigt sviiiinkallt. kan väl säga att det inte alltid är jättekul att jobba utomhus. men jag körde iaf med: linne, långärmad tröja, fleece-underställ, fleecetröja, jack, leggings, underställsbyxorna, överdragsbyxor, mössa, halsduk, strumpor, raggsockar, fingervantar och sen handskar över. det fungerade rätt bra, förutom att tårna ramlade av.

men vi har ju världens bästa arbetsledare som säger att vi får bestämma hur vi vill ha våra raster, för det var ganska lite folk idag, så det var onödigt att stå två i hjulet. så jag hade 2½ timma rast sammanlagt. fiiint. och dom som jobbar i huset mittemot, café typ, kom ut med varm choklad till mig när jag fixade växel åt dom.

kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

usch, det är svinkallt här med :(

okej, varför följer du inte oth? det är ju skitbra :o one tree hill och gossip girl är mina favoriter.



RE: Tack så mycket!

2010-11-26 @ 23:38:01
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0