my dreams are filled with nightmares

drömde att vi körde på motorvägen, en bebis hängde över ett räcke på bron över. sen var det en femårig pojke och inte alls en bebis. jaja. hängde där iaf, ramlade ner, blev uppäten av en stor krokodil. drömde att vi var på flygplatsen och hade redan åkt jättelänge men planet skulle tanka. mamma och pappa kom på att de hade glömt en ficklampa hemma(wtf) och vi var i göteborg så vi skulle åka hem en snabbis och så kom jag på att jag hade glömt en miljard grejer typ. hann inte med planet sen. skulle ju inte ens med planet själv.

drömde att jag körde till ullared med någon. hälsade på dennis som sov. skulle köpa djungelvrål och zoo men det fick jag inte. uhmmm. sen drömde jag att jag inte visste vilken dag eller tid det var. skulle jobba, fattade ingenting. hade panik och googlade för att kolla vilken dag det var. och på tidningen stod det söndag men på en annan stod det onsdag.. trodde jag skulle komma försent och grejer. nojjig much?

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0