svullis i kinden

av någon anledning har min ena kind bestämt sig för att bråka lite. plattan skavde på insidan så jag bestämde mig för att ta ut den en stund, sen sätta in den åt fel håll. sen svullnade kinden upp lite för att jag pillade där tror jag. råkade svälja ännu en kula från tungan. har endast att göra med att de som jag köpte i london inte sitter särskilt bra.

sen kom jag på något asbra. satte i min gamla tungstav i kinden, den enda staven som är längre. så nu får jag ha den där ett tag och hoppas att svullnaden lägger sig så att jag kan sätta i plaststaven igen när jag ska jobba imorgon.

kommentarer
Postat av: Kristìn

aww, hoppas det går till sig! ;)

jag vill också ha flera kulor till tungan ><

2010-06-24 @ 17:05:59
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0