minnestester och annat kul.

var hos psykologen idag. fick börja med lite tester. typ "vad förknippar du med -det här ordet-?" och "vad har -de här två orden- för likheter?" - det var inte jättesvårt, förutom några ord som jag inte förstod. sen fick jag lösa matteproblem genom huvudräkning, tappade lite koncentration där. fast han frågade sen om jag gillade matte, och när jag sa att jag hatade matte blev han lite förvånad. gjorde tydligen rätt bra ifrån mig där.

sen var det minnestester. "säg -de här siffrorna- efter mig" - först två, sen tre, fyra, fem, sex.. sedan skulle jag göra det baklänges också. och sen var det både siffror och bokstäver som skulle kommas ihåg och sen sättas i rätt ordning. typ "3G1A8S" så skulle jag säga "138AGS" - inte jättelätt när det kom upp i sex stycken.

fick en ny tid nästa vecka då jag ska fortsätta göra lite andra tester.

kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du göra olika tester? :)

2010-06-29 @ 17:58:09

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0