hahahahahahahahahahahahahahaha.... ha

"Du är seriöst helt jävla dum i huvudet. Tänk på all skit du har under naglarna, all skit som du har på dina festivalband och dina smycken. Tänk på alla jävla blodsmittor. Du har garanterat inte ens spritat av händerna.. Dessutom kör du helvetes för djupt.

Om du gör detta igen så hoppas jag att du får Hepatit C, om du nu inte redan fått det jävla altruistiska kretin."


"Tummen upp .... inga handskar, vinklar inte maskinen.
Jävla hemmapulare."


borde nästan ha en ny kategori där jag berättar om idioter, för såna är det inte brist på. jag är inte tatuerare, jag tror inte att jag är tatuerare. det är min kompis som tatuerar och han gör det seriöst. han ville att jag skulle göra det på honom. så fuck you, jag vet väl fan inte hur man tatuerar? och tro det eller ej men jag vet att man måste ha jävligt rena händer, har ju själv blivit gaddad. så jag tvättade OCH spritade händerna. sen att jag inte hade handskar.. soooo? det är inte jag som är tatuerare. hade det spelat så stor roll hade han väl fixat handskar till mig. dumbass.

kommentarer
Postat av: Deniz

lol

2010-06-11 @ 22:43:22
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaha. Jävla retards det finns, greja en sån kategori

2010-06-11 @ 23:21:33
Postat av: Anonym

Om han nu är tatuerare så borde han väl för fan ha berättat för dig hur du ska göra?...

2010-06-12 @ 00:16:32
Postat av: Anonym

Och vänta ... HAHAHA ... du kallar Mig idiot när det är du som är en som tatuerar helt åt helvete?

Maj gaaad vad du är skrattretande bruden.

2010-06-12 @ 00:18:08
Postat av: Kristìn

nawww, dumma avsjuka barn säger jag bara!

2010-06-12 @ 02:01:31
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Anonym

Kristin ... avundsjuk? Min man är piercare och tatuerare, en professionell sådan. Så nej. Avundsjuk är jag inte. Jag är bara en sådan som avskyr scratchers/hemmapulare som inte vet ett skit om vad de håller på med. :)

2010-06-12 @ 09:40:45
Postat av: t a k a i ♥

man får inte lägga upp ip-adresser :< du kan bli anmäld av blogg.se av det sötis :< <3

2010-06-12 @ 10:18:05
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha asså va?

2010-06-12 @ 10:18:37
Postat av: mathy

ALLTSÅÅÅÅÅ vilka retardos det finns hahahahhaha :D

2010-06-12 @ 12:11:54
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Retards finns det gott om, det bevisas bland kommentarerna här. Personer som inte förstår hälsorisken när man tatuerar utan någon som helst kunskap.

2010-06-12 @ 12:58:14
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Men guuuud, chilla!! Om hennes polare, tatueraren, inte varnade henne om riskerna över att hon inte har handskar så är det väl hans fel och problem? Det är ingenting hon kan rå för om han informerar henne fel så varför får hon all skit på sig? Om hon inget vet om tatuerande så vet hon ju heller inte om riskerna och det gör ju inte henne till den dålige, utan han som bad hon att tatuera.

2010-06-12 @ 18:34:26
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: mari

hahahaha va? var det inte jättelängesen?

2010-06-12 @ 21:19:50

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0