inspiration

Vart hittade du inspiration till att göra den? :) Eller har du gjort den själv?
vet inte riktigt faktiskt. det bara ploppade upp i huvudet. funderade först på en rosett bara. sen har jag ju många rosetter och har kollat in många på internet med olika mönster och små detaljer. först funderade jag på att ha ett hjärta, men bestämde mig för en cupcake istället. det är lite min grej. sen visste jag inte hur jag skulle ha banden. och jag hade kollat in marika länge och tyckte att svalorna som hon gör var hur fina som helst. så det var självklart att jag skulle ha det så redan från början.

sen har jag inte haft pengar och hon har lång väntetid, så det fick bli klart nu istället.

kommentarer
Postat av: Kristìn

men det blev klart, och det blev skitsnyggt!

2010-07-26 @ 14:36:01
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0