i don't know how much more of this i can take.

hur länge ska man behöva må dåligt?
ingenting hjälper. inne på tablett nummer sex, i kombination med nummer ett. och fortfarande inget ångestdämpande. vet inte vad som krävs för att man ska få det. tydligen räcker det inte att man mår dåligt, får ångestattacker och liknande. spelar ingen roll hur mycket man gråter. eller hur mycket man vill skära upp handlederna. ingenting händer.

jag är så jävla trött på det här. på att vänta på bättre tider som aldrig kommer. jag vill lägga mig under täcket tills den dagen kommer. vill inte ut i världen och försöka spela glad och vara trevlig mot minst tusen människor varje dag. dagens regn är ironiskt nog passande för hur jag känner mig.

kommentarer
Postat av: felicia

kram på dig<3

2010-07-30 @ 18:52:14
Postat av: Jessica

läs the secret :)

2010-07-30 @ 18:59:18
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Emma

"att välja glädje" skriven av Kay Pollak, en bok som jag fick utav min pappa och som har hjälpt mig en hel del faktiskt, läs den och kram på dig!

2010-07-30 @ 19:02:33
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: Pernilla

The secret är ett bra tips!



Men måste få berätta att tabletter är störande under behandling. Har själv blivit informerad om detta av min nya psykolog/läkare. Så många läkare gör fel och följer inte rekomendationerna. Jag har alltid annars blivit rekommenderad tabletter av mina tidigare läkare.



Det är i det stora hela en enklare lösning för läkaren. De slänger ut olika recept, som hjälper periodvis istället för att faktiskt arbeta med det riktiga problemet. Istället så får man fler problem som beroende osv.



Kräv en fungerande behandling istället!

KBT, DBT etc etc. Vad som nu är passande för ditt problem.

2010-07-31 @ 15:44:53
Postat av: A

Visst är tabletter inte alltid att föredra, men får man ångestattacker är det svårt att få dem att gå över utan medicin. Har du varit på psykakuten nån gång? Jag går på antidepp, men hade inga ångestdämpande, så under en ångestattack efter skolan stack jag till närmaste psykakut och fick snabbt träffa en läkare som skrev ut nåt till mig.

2010-08-02 @ 15:32:54
URL: http://adwink.blogspot.com
Postat av: ina

Har du något tips på vad man kan göra när man mår typ "livet suger.."?

vad gör du när du mår så, vissa dagar?

2010-08-13 @ 22:54:08
URL: http://ssbsw.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0