18.30-23.15

men först blire hem till toby och chilla lite, ciao.


kommentarer
Postat av: frida

hej jesse, jag har följt din blogg i ett par år nu och tänkte starta en egen och jag gjorde en header inspirerad av din (dock inte i närheten så snygg, men jag blev ändå rätt nöjd). Jag har inte snott några bilder eller så men om man tänker på det kan man nog se likheter, så om du inte vill att jag ska ha den så får du skriva det i en kommentar i bloggen och isåfall tar jag bort den! Känns inte mer än rätt att låta dig avgöra, jag märkte att den blev lite mer lik än jag hade tänkt. Url: Http://fridaljung.blog.com/

2010-07-11 @ 00:34:05
URL: http://fridaljung.blog.com
Postat av: Kristìn

woopdedoo, ha det så kul!

2010-07-11 @ 01:25:03
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Anonym

asså fan vad du är vacker kvinna! Kan man få ditt utseende? SNÄLLA :o asså, seriöst. vill också va fin ;$

2010-07-14 @ 21:55:30

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0