we are vampires and we are awesoooome, we sparkle all day loooooong.

för det första hämtade jag ut tröjorna ovan igår, den lila fick elsa idag och så behöll jag den blåa. vi är ju vampyrer och vi sparklar varje dag och sånt..

medan jag väntade på toby så strosade jag runt lite grann, råkade gå in på h&m och köpa underkläder och ett läppglans. hihi. RÅKADE. och sen var vi inne på lagerhaus och då hittade jag två skärbrädor. VUXENPOÄNG NÅGON? dom var rosa. ska jag flytta hemifrån någon dag så behöver jag skärbrädor. end of story. mamma tyckte det var kul.


kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

aww, gulliga grejser, och yay på din mamma!

2010-01-12 @ 23:41:01
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: mia

vilka sjysta skärbrädor!

själv har jag köpt ett duschdraperi och två grytlappar till min framtida lägenhet, haha.

2010-01-13 @ 11:33:51
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är t-shirtarna ifrån? :)

2010-01-13 @ 14:09:32

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0