jag vet inte vart jag ska börja

känns som om jag har en del saker att skriva om.
kan väl börja med nyårslöften, eller snarare mål för året.

• skriva ner inkomst & utgifter
• dra ner på onyttig mat, godis, cola.
• komma igång med träningen
• ta körkort

sen vill jag ju må bra, men det är ingenting som man kan göra bara sådär. ska börja gå till min terapeut regelbundet, träffa psykologen och se om utredningen blir klar och fortsätta äta voxra och se om det gör någon skillnad. och det kommer leda till att jag mår bättre, hoppas jag. jag är verkligen trött på att allting känns så hopplöst och att jag känner mig så hjälplös.

på måndag ska jag börja.
börja med rutiner, komma upp ur sängen innan tolv, äta frukost, terapeut varje vecka, komma igång med träningen och försöka peppa mig själv. sista chansen att göra klart skolarbeten också. jag behöver hjälp.

kommentarer
Postat av: Linnea

Missade att ställa frågan i frågestunden men jag är lite nyfiken på hur du gör när du tar ut piercingarna, har du Retainers då? Sen så är jag sugen på att pierca tungan, men vill inte riktigt skada mina tänder. Upplever du att den har skavt på tänderna mycket?

2010-01-02 @ 21:40:19

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0