fail u re

fail i am. kan inte lyckas med något. finfint.
försov mig, ingen psykolog alltså. mamma blev nästan arg och skällde ut mig precis innan jag sa att jag hade mensvärk. ibland är det bra att ha det att skylla på.

drömde en jävla massa. om lisebergare och vi badade i en pool och sen hade jag ingen tröja på mig och sen var jag och några vänner hemma hos en bekant, och vi hade en hund med oss. och så fanns det en snygg kille. sen skulle dom med spårvagnen. sen vaknade jag typ. sen så drömde jag att alla blev skjutna och dog, typ som i harper's island. men sen var det araber som sköt ihjäl folk och vi flydde och gömde oss och folk skulle kräva lösensumma från mig. och det var en tant med tre stora hundar. och sen gick vi på en stor väg och där var massa svenska soldater. och en var jättesnygg. och sen gick vi till ett kontor och sen så bestämde alla att jag skulle rädda världen.


kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

hahahaha, awwf kul dröm ;)

2010-01-08 @ 22:14:50
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Anonym

fan vad snyggt håret blev då :)

2010-01-09 @ 13:28:59

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0