vet inte vad jag ska säga.

lämnade sängen fem i ett, gick till bussen en halvtimma senare. terapi, lipade lite. sa som det var - att jag inte mår bra alls. hon fixade en tid hos läkaren en timma senare. satt i väntrummet och drack varm oboy och åt en macka. löste korsord. snodde muffinsrecept ur hemmets. pratade med läkaren - den femte jag har träffat - och vi kom fram till att jag ska höja dosen på voxra. ska få remiss till mölndal eller något där dom gör utredningar. osvosv. kanske ska få stämningshöjande också.

några speciella vill att jag ska till sticky. men jag orkar verkligen inte. stannar hemma, som vanligt.

kommentarer
Postat av: Kristìn

naww, hoppas du mår bättre snart söti!

2010-02-25 @ 18:28:08
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: e

vill bara ge dig en kram!

2010-02-26 @ 09:07:34
Postat av: A

Duktigt <3

2010-02-26 @ 20:02:41
Postat av: jessica

KRAAAAAAAAM

2010-02-28 @ 18:42:48
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0