2010 - the list

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
reste utomlands utan mamma och pappa
2. Höll du några av dina nyårslöften?

inte ett enda
3. Fick någon du känner barn?

nej, men lilla jenny är gravid, så snart!
4. Dog någon som stod dig nära?

nej
5. Vilka länder besökte du?

england
6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?

kärlek och mys. Och lite mer glädje helst. Och mer dans.
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

antar att londonresan i slutet på maj kommer att finnas kvar i minnet länge
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

att komma närmre mina vänner, har äntligen hittat fler personer att umgås med som har samma humor och värderingar som jag själv har. They’re awesome.
9. Vilket var ditt största misstag?

att inte gå på håkan hellström och green day
10. Vilket var ditt bästa inköp?

min tokidoki-hoodie
11. Vad spenderade du mest pengar på?

bortsett från flygbiljetter, kryssningsbiljett.. tatuering (och kläder)
12. Vad gjorde dig riktigt glad?

mina vänner och peppen inför resan
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

bara förkyld och såna tråkiga sjukdomar
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?

håkan hellström – dom där jag kommer från/river en vacker dröm
15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?

right now, at this exact moment, you’re the happiest and the saddest you’ve ever been in your whole life, för att citera ur the history of love. jag har mått bättre och jag har mått sämre.
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

kanske att träna och ta itu med livet, men vad ska man göra? haha
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

kanske sova? fast det är ju galet mysigt ändå
18. Hur var din julafton?

ganska ordinary, jul hemma med lite släkt och julmat
19. Blev du kär?

nej, inte direkt
20. Vilket program har varit det bästa på tv?

supernatural är min nya favoritserie
men sen följer jag ju 25+ till
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

det finns väl inte direkt någon ny person.
22. Vilken var den bästa boken du läst under år
et?
har läst extremt lite i år, men alkemisten kanske?
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

travie mccoy är väl den enda upptäckten
det har varit riktigt dåligt på den fronten
24. Önskade du dig något som du fick?

önskade mig inget särskilt förutom en klocka, och det fick jag
25. Önskade du dig något som du inte fick?

man kan alltid önska sig kärlek och lycka men man lär ju aldrig få det
26. Vilken var årets bästa film
?
kick-ass
27. Vad gjorde du på din födelsedag?

var hemma och åt tårta med några fina personer
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade
?
har väl inte träffat några nya personer direkt, men lärde känna de finaste människorna i världen istället
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

största delen av året – antingen lisebergskläder eller sovkläder. I övrigt? Lite sneakers och converse, skjortor, leggings, linnen..
30. Vad fick dig att må bra?

mina finaste vänner i team awesome
31. Vilken kändis var du mest sugen på?

ed westwick, kommer alltid att vara
32. Vem saknade du?

jennie och dennis mest
33. Vilken var din bästa månad?

eh, ingen aning faktiskt. ingen?
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

finns det säkert, men varför ska man tänka på det nu när året är förbi?
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

det kommer bli roligare, jag kommer försöka uppnå mer
kommer resa i fem veckor, ska ta körkortet antar jag
försöka träna mer och sånt, festival förhoppningsvis


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0