www.ettlivsomgris.se

Ett liv som gris from Djurrättsalliansen on Vimeo.

nu finns det säkert någon som kommer att kommentera om att jag inte är vegetarian, att jag är en hemsk människa och att jag bidrar till djurplågeri osv. kan dock informera om att jag väldigt sällan äter gris- och nötkött. sen äter jag kyckling och fisk, och de har det väl inte heller så lätt. men bidrar till grisindustrin gör jag i alla fall inte. jag tycker inte att djurplågeri är okej någonstans.

personligen tycker jag att grisbönderna som bidrar till det här ska få ben brutna, öron och fötter avhuggna, leva bland sin egen avföring och vara instängda utan solljus dygnet runt. så får dom se hur kul det är.


kommentarer
Postat av: Jessica

sjukt att sånna här fruktansvärda saker faktiskt existerar. har varit vegetarian i ett år nu och jag kommer att fortsätta på den vägen!

2010-08-31 @ 19:39:22
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

får ont i hjärtat.

2010-09-01 @ 09:34:59
Postat av: e

fyfan, helt sjukt! snor den lite..

2010-09-01 @ 19:27:27
URL: http://fuzzbox.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0