vinnarna i tävlingen!

kan ju säga att det var rätt svårt att bestämma vinnare. jag hatar att bestämma grejer. men efter lite funderingar och lottning så fick jag fram mina vinnare.



de två som får två entrébiljetter, tio biljetter till valfri attraktion
och även en biljett till gasten var är......

jessica och simone

sen bestämde jag mig för att utöka tävlingen lite till!
så den som får två entrébiljetter är.......

anneli

och en fjärde vinnare får en entrébiljett.....
jennifer

så om ni verkligen är seriösa på att dra till liseberg så kontakta mig på min mail ([email protected]) och skriv era adresser så kan jag skicka biljetterna på posten! lisebergs öppettider hittar ni här

kommentarer
Postat av: Jessica

nice :D skickade precis ett mail.

2010-08-24 @ 07:03:13
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Simone

Hej tänkte bara höra om du skulle kunna skriva ett inlägg när du skickat de? :) tänkte bara så man vet :)

2010-08-31 @ 16:55:45

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0