det här var nog det roligaste på länge

"det enda du skriver om är hur jäkla illa du mår och alla piller du provat som inte funkar. kul läsning"

jag skriver typ aldrig att jag mår illa. för det gör jag väldigt sällan. sen att jag mår dåligt väldigt ofta är en helt annan sak. kan ju inte direkt låtsas som att mina psykiska problem inte finns, jag har testat en del olika tabletter som inte fungerar. och det är väl inte mitt fel att dom inte funkar? sen är det min blogg och den handlar om mitt liv. anledningen till att jag började blogga var så att jag kunde skriva av mig och slippa hålla inne allt. tveksamt att du har läst min blogg om du skriver att det "enda" jag skriver om är hur dåligt jag mår. tycker ändå att det är ganska mycket film och tv-serier, lite shopping och annat med i bloggen. men vad vet jag? det är ju inte så att jag skriver den... ELLER?

sen behöver du ju faktiskt inte läsa min blogg. för jag bryr mig inte ett dugg om jag har en läsare mindre om det är någon som dig. gå och läs kissies blogg istället. där finns ju ingenting att klaga på. hon mår ju asbra. peace out bitches.

kommentarer
Postat av: mathy b

alltså fyfan. jag undrar. jag UNDRAR vad det är för människor som sitter o skriver störda/anonyma kommentarer.. känns så jävla lowlife o sitta hemma, fet framför datorn och bara leta fel på andra.. jag förstår inte.. det finns inte i min värld att man gör så.



<3 på dig.

2010-08-18 @ 22:01:26
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: A N G E L I C A T O - åsikter, musik, djävulskap ♥

wtf

2010-08-18 @ 22:12:00
URL: http://angelicato.se
Postat av: Anonym

bry dej inte om att folk skriver så



människorna som skriver sånt är dom som är för fega för att öppna sig om sina problem , kom ihåg det

2010-08-18 @ 22:34:19
Postat av: Anonym

Tycker att din blogg utstrålar personlighet. Det är inte många som gör. Keep it up!

2010-08-18 @ 23:05:27
Postat av: Anonym

jag mår själv ofta dåligt och har gjort det i flera år. och jag måste säga att din blogg ger mig stöd, självklart önskar jag att du skulle kunna få må så bra som du förtjänar, men att läsa om att du kämpar på trots att du mår dåligt, får mig att tänka att jag kanske också klarar av att kämpa lite till. peace.

2010-08-19 @ 00:39:48
Postat av: SaaraSaariioniitaa ♥

Jättefin header:D

2010-08-19 @ 01:18:26
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, bajsa på dem jävlarna!

2010-08-19 @ 09:22:20
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Deniz

idiot

2010-08-19 @ 13:40:19
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: mimi

åh, vilken menlös människa. din blogg är ju kickass

2010-08-19 @ 15:47:55
Postat av: Sandra

Men alltså vilken bullshit. Din blogg med alla bilder och texter är ju hur inspirerande och bra som helst. Dessutom är det bara bra att du vågar skriva om när du mår dåligt också, du är ju inte mer än människa.

2010-08-20 @ 13:30:53
URL: http://sandrinee.blogg.se/
Postat av: Sandra

du verkar ju bry dig tillräckligt för att skapa ett bloggämne om det iaf

2010-08-20 @ 17:52:05
Postat av: Lilly

Fan du är mycket bättre än Kissie. :(

2010-08-21 @ 09:36:59
URL: http://saxros.blogspot.com
Postat av: A

Usch! Jag avskyr såna personer, så dryga! Du kan inte ro för hur du känner och jag tycker det är viktigt att kunna skriva av sig! Jag vet exakt hur det är.... Jag skriver alltid av mig när jag mår skit och då känner man sig mycket bättre till mods. Men den här människan verkar inte fatta det? Och vad är poängen med att ens kommentera det? Det är din blogg och du bestämmer vad som skrivs!



Sen ville jag bara säga att jag älskar din blogg speciellt dina filmtips! Tittar alltid här innan jag ska fixa någon film! Det är så bra att det finns en blogg som skriver sina åsikter! :-) You go girl!

2010-08-21 @ 20:13:26
Postat av: Julia J.

Love your haters. They are your biggest fans. Why? Because they keep on wasting time just to watch your every wrong move.



Sjukt rubbad person som skriver sådär. Om personen ifråga inte vill läsa det du skriver varför går han/hon ständigt in och läser det då?

Slutar aldrig förvånas över människans inkompetens ibland alltså..



Du är grym som fan och otroligt fin.

Sköt om dig, puss!

2010-08-22 @ 13:45:17
Postat av: alicja

iq-befriade, sorgliga människa!

förstår mig inte på folk som klagar på hur andra väljer att skriva om SITT liv i sin EGNA blogg. take it or live it liksom.



du är grym så ta inte åt dig, fortsätt som du gör finis :)

2010-08-23 @ 16:02:22
URL: http://alicja.devote.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0