älskar människor... ELLER?

herregud, det är tur att antalet underbara bloggläsare är högre än antalet negativa barn som läser bloggar för att endast klaga på dem. ni är fina, poss poss.

fick förövrigt stå i hus&hem idag. det var helt okej. trots världens sämsta start på dagen - eller ja, nästan. svintrött tjej vaknar av att mamma spyr och har gallstensanfall, kan inte göra något åt det. tar bussen till stan, åker till mölndals sjukhus. träffar en överläkare kl 13, pratar lite, kommer inte fram till mycket. 14.30 är jag klar där och ska börja jobba 15. kan säga att jag skyndade mig ganska mycket. stämplade in 15, var ute i spelet typ fem över. lyckades förövrigt ramla och skrapa upp mitt knä lite grann.

jaja! nu är den här dagen över. woho. hoppas att ni haft en grym fredag.

kommentarer
Postat av: Anonym

du har glömt lägga till cupcake-ikonen på alla sidor i bloggen :) den syns bara när man är på startsidan, inte på ett specifikt inlägg/kategori osvosv

2010-08-21 @ 01:14:21
Postat av: Linda

ah, min mamma hade också sådana gallstensproblem förr :c men sen opererade hon bort gallblåsan, så nu mår hon bra. men fasen vad orolig man var :c

2010-08-22 @ 19:48:29
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0