jess <3 my passion

första bandet var helt okej. my passion var självklart awesome. kill hannah var bra. tog inga bilder faktiskt, lite lame av mig kan man tycka. men jag orkade inte. det var kul att få träffa john be igen, hihi. och andy kom ihåg oss! which is awesome ofc. snackade lite med simon också. sen var vi tvungna att dra. sista bussar och grejer. LAME. ville ju snacka lite.

något litet emo hade tydligen sagt till john att jag hade skrivit skit om honom på min blogg eller något, wtf is up with that? i would never. lite kul.

kommentarer
Postat av: Kristìn

awwe, inte kul det sista där nej =/

men bra att du hade en awesome kväll!

2010-04-29 @ 02:05:50
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0