min säng är min bästa vän.

eller i alla fall den som jag har spenderat mest tid med den senaste veckan. känner mig så jävla tragisk. kan knappt ta mig upp ur sängen även när klockan är efter tre. lyckas oftast inte somna förrän klockan är minst fyra på natten, ibland med en sömntablett till hjälp. har inte tagit ett steg utanför huset sedan i torsdags.

vet inte varför min energinivå är näst intill ickeexisterande. känner ingen större livslust. jag är otålig och vill att tabletterna ska fungera. så att jag kan ta mig upp ur sängen innan klockan tre på dagen och i alla fall försöka ta itu med mitt liv. ska göra ett försök imorgon, men det krävs en rejäl kraftansträngning.

dammsög rummet idag. en jävligt stor bedrift.

har ingen lust att sitta kvar här, ingen anledning heller. har kollat klart alla avsnitt som fanns. väntar på nya. orkar inte kolla på en film. ska läsa lite harry potter istället. godnatt.


kommentarer
Postat av: Anonym

åh det där med att man äntligen klarat av att dammsuga rummet. det känner jag igen! kan ta flera månader innan jag lyckas göra sånt.



men testa ta en promenad.. kanske får dig till att piggna till lite!

2009-09-30 @ 01:55:15
URL: http://zandiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett ord: SPIKMATTA!

Jag var riktigt skeptisk till sånt där först, men nu när jag har provat så älskar jag det.



Första 3-4 minuterna gör svinont, det får man tåla. Men sen övergår det i EXTREM avslappning och inom 15-20 minuter stensover jag.



Brukar sätta en timer (i form av en pojkvän, haha) på 30-40 minuter, och när det är slut bara förflyttar jag mig raka vägen till sängen (brukar ligga på golvet jämte sängen, golv är det är bästa underlaget). Sover som en stock hela natten.

2009-09-30 @ 10:38:55
Postat av: Anonym

Man kan behöva kuddar för att justera spikmattan lite efter böjningen på ryggen (och en under huvudet så klart), men det märker man själv vad som blir bra :)



Brukar ligga med benen upp på en pall, funkar skitbra, eftersom ryggen oftast är lite inåtböjd på mitten.

2009-09-30 @ 10:41:06

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0