galen efterfest.

fy fan vilken fest det var igår, var pepp ända ut i tårna!

först blev det förfest för mig själv med en cider och cam med john be och simon, haha. sen åka till sticky. träffa mina älsklingar, börja supa till. träffade hur många människor som helst som jag kände, bland annat en som jag bodde granne med fram tills jag var fem. alla var fest hela kvällen och trots att jag redan var lagom full så bjöd bella mig på två cider så blev jag totalt drunk as fuck. vi skulle på efterfest hemma hos kajsa som hade åkt hem och somnat. så vi tog svarttaxi för 20 spänn av en svensk gubbe, försökte väcka kajsa men hon vaknade inte. så plötsligt stod toby med brandsläckare och sprutade bella i ansiktet och hon blev blind i en timma.

hon ringde till ambulans och berättade och de sa att det var som att få schampo i ögonen och att det inte var farligt. sen sprang vi ifrån en tidningsgubbe, toby busade lite. jag ramlade några gånger. en av gångerna skrapade jag upp mitt knä och andra gången fick jag ett sjuhelvetes jävla blåmärke när jag gick in i en stålgrej. vi gömde oss bakom bilar och allt. det var oslagbart. inte varit så full sen hultsfred.

sen väl hemma hos toby märkte jag att mitt knä blödde. vi ringde och väckte folk och allt var finfint. helt underbar kväll. galen och oslagbar och trevliga människor.

nu är jenny här och vi ska snart på håkan :)

kommentarer
Postat av: Miiah

Låter som en galen fest ;) haha!



Kram!

2009-09-18 @ 17:54:27
URL: http://miijauh.devote.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0