and i'm afraid to sleep because of what haunts me.

jag känner mig tom. nästan död inombords. åtminstone just nu. vet inte om det är tabletterna. jag har ingen direkt ork att göra något, vill inte lämna min säng. tvingar mig upp ändå. lyckades diska och gå till gymmet idag. orkar inte. har ingen lust att sätta mig och göra skolarbeten. känns inte som om det spelar någon roll.

vem bryr sig? jag kommer aldrig att lyckas ändå. jag vet inte ens vad jag vill lyckas med. vad jag vill bli. vart jag vill hamna. jag har inte viljan, styrkan eller motivationen just nu att fixa det här. inte ensam. jag håller på att gå sönder, over and over again. vem bryr sig om jag tar ig i några kurser? vet inte. kan alltid läsa upp det på komvux. vill inte. men det känns som om jag har bättre potential att lyckas då. än nu då jag bara sitter och glor på en skärm och inte vet vad jag ska ta mig till. behöver uppåttjack. behöver energi.

and i'm breaking down. fuckfuckfuckfuck.
det här kommer aldrig att gå.

kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

stackare!

jag fick mentally break down igår så jag vet hur det känns.



Hoppas du mår bättre snart, för du är så sjukt skön kvinna!

2009-09-22 @ 09:42:33
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: :))

du kommer att klara det. du är stark. tro på dig själv, för du kommer att lyckas. det gör ingenting att du inte vet vad du vill lyckas med. vem vet egentligen? try to find that inner strenght

2009-09-22 @ 11:07:17
Postat av: jessica

kristìn: jag hoppas att du mår bra snart också. det suger att bryta ihop så. tack <3



:)): jag hoppas på det. jag försöker tro på mig själv. men jag har inte en enda gnutta vilja eller motivation i kroppen att ta itu med saker. mamma mutar mig att betala min resa till sthlm i november.. men inte ens det ger mig något. jag önskar bara att jag kunde vakna upp och känna att jag vill lämna sängen och har energi att göra allt.

2009-09-22 @ 16:38:57
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: det spelar ingen roll

JESSICA! newsflash. du är snygg, verkar asschysst och smart. come on. du kan göra det här. även om jag inte känner dig eller har träffat dig så har jag följt dig sen din lunar. kommer tillochmed ihåg att jag hittade dig på din födelsedag. ja. det har inte med saken att göra dock.

om du ska läsa komvux så kommer du behöva ta lån och fan, antagligen och då kommer det alltid finnas kvar. gör det sista skiten nu och var FRI.

det finns många som inte vet vad fan dom vill, men om du har gymnasiet HELT klart så kan du ägna tiden åt någonting du faktiskt vill göra istället för att sitta och plugga sånt som du redan har gjort egentligen. kom igen jessica!!! du kan. tro på dig själv.

puss

2009-09-24 @ 20:19:47

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0