all time low - it was awesome.

träffade annie och emma. sen några av deras kompisar. vinkade först av alla typ till alex och jack i fönstret. dom kastade ner vindruvor, haha. stod i kö, kom in, tänkte: FAN VAD LITET DET ÄR. till och med brewhouse är större. sen efter lite bra musik körde the audition igång, bra som fan. vi stod mest där bak och diggade. sen när all time low skulle spela, då blev det andra bullar.

vi tog oss nästan längst fram, det var varmt och svettigt som fan. min rygg gör ont, mina axlar dör och min nacke med. eftersom att jag hade typ fem stora långa killar framför mig fick jag kolla upp hela tiden, trodde att min nacke skulle fastna. det är charmen med att dra på spelningar. dom var skitbra ofcourse. spelade dock inte hello brooklyn. dreglade lite. sen efter spelningen skaffade jag autografer från killarna i the audition, fick en poster av killen i gaderoben och gick ner till sticky. fick betala 60 spänn inträde. det var hur dött som helst. efter tio minuter med mina kära vänner skulle vi sticka, och gissa vem som är utanför... alex såklart.

eftersom att jag är en jävla chicken så kom toby till undsättning och tog en bild på oss. jag tog även en på toby när han pussar alex på kinden. hilarious. jag pussade honom också, åh. underbart. känner mig som en galen trettonårig fangirl.

kommentarer
Postat av: Amanda

aaw :D fan va kul att du träffa alex!

2009-09-17 @ 07:18:52
Postat av: Anonym

lägg upp bilden? :D

2009-09-17 @ 17:09:16
Postat av: lirri

jag såg dig!

jag ba "men shit är inte det hon från bdb :o"



du är mycket vackare irl säge rjag bara : D

2009-09-19 @ 12:49:15

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0