090903

idag har jag varit på psykiatrin. en ny läkare. den tredje för i år. förra gången jag var där var det någon annan. jag blir lite trött på att behöva ta allting igen även om det står i journalen. jag har inget emot invandrare, men när alla mina läkare hittills inte har pratat ren svenska och jag blivit sedd på som om jag vore ett litet barn.. då blir man lite trött. menmen. mamma var med iaf, så hon stod för det mesta av pratandet. läkaren sa att jag var omogen - enligt journalen och även impulsiv och inte tänker när jag gör "dumma saker" - ehm, jaha. ska iaf få sluta med mirtazapin och testa lyrica.


kommentarer
Postat av: Emma

blir du erbjuden att börja med fluoxetin så är mitt råd att tacka nej direkt. några av dom vidrigaste biverkningarna.

2009-09-04 @ 10:40:39
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad du än gör. börja inte med efexor. extremt vidriga biverkningar i början, och om du missar att ta dom en dag så mår du sjuuukt illa och får muskelryckningar och grejer. Biverkningarna man får av Fluoxetin är ingeting jämfört med dom man får av efexor.

2009-09-04 @ 16:05:39

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0