show me how a heart breaks


kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

fin bild

2009-10-10 @ 11:47:44
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Anonym

hej! några frågor bara! :)

Tyckte du att det va roligast att åka till usa nu år 09 eller tyckte du att det va roligare förra gången du åkte i år 07?

Skulle du vilja flytta till usa någon gång i framtiden? isåfall vart då?

har du funderat ut vad du vill jobba med? (kanske svår fråga) men något du tänkt på lite smått.

fin bild föressten!

2009-10-10 @ 16:44:26
Postat av: jessica

det var nog roligare att åka denna gången :) mest för att jag fick vara där längre och se så mycket mer än vad jag gjorde när jag var där 07! plus träffa massa underbara och roliga släktingar!

det vill jag nog, jag känner mig lite som hemma där. ingen aning vart exakt, får se när jag har upplevt californien och sånt. men boston är riktigt mysigt :)

jag har verkligen ingen aning alls. hade varit jättekul att jobba inom filmindustrin tror jag :D



tack!

2009-10-10 @ 16:48:07
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0