i have lost my mind

can you help me find it?

spenderade en hel del tid på att leta efter nässpray. hittade bipacksedeln i mitt lilla skåp, men själva sprayen var nowhere to be found. sen gav jag upp. sen tänkte jag.. nä. så jag kollade i en väska som låg i ena gaderoben - tadaaa!!!

men nu har jag en hel del till grejer att hitta. bland annat mina strumpebandshållare som JAG VET att jag har sett nyligen.. och mitt löshår. herre. jag som brukade vara så jävla duktig och organiserad. nu har jag tappat allt.

kan man ställa sig frågan "om jag var strumpebandshållare.. vart skulle jag vara?" - för det har inte fungerat hittills. sen att alla strumpbyxor och leggings ligger i en enda röra hjälper väl inte. får leta där för tredje gången snart. sov bara tre timmar igår. och jag borde lägga mig men det går inte, MÅSTE HITTA SAKER!!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0