drömmar.

jag förstår mig inte på drömmar.

i natt drömde jag en väldans massa. drömde att jag var på festival och sonny moore var där. träffade två gamla klasskompisar och dom hade spelat in en musikvideo tillsammans med en av mina arbetskamrater. till backstreet boys låt - i want it that way. dom stod på vatten och sjöng. sen drömde jag att jag skulle till liseberg och lämna in mina kläder, och så smög jag runt för jag ville inte stöta på någon som jag kände. och så var mina lärare där och höll något tal. så jag smet förbi.. och sen så skulle jag hjälpa till på ett sjukhus med någon kvinna som höll på att föda barn. samtidigt som jag skulle hjälpa till med sängen så höll jag på och böja mina ögonfransar.

liksom... va?

kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :)

2009-10-06 @ 14:55:14
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

hahahahahahaha, vad kul!

2009-10-07 @ 10:45:45
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0