drömde skumma drömmar.. igen.

jag skulle jobba - liseberg, hade glömt att ta ut mina piercingar, växlade fel hela tiden med enkronor trots att jag stod i ett femkronors-hjul och det var kaos i spelet, fem pers sprang runt och jag fattade ingenting. sen skulle det tydligen bli storm och därför var dumle-hjulet tvunget att stängas och jag visste inte var jag skulle stå.

sen var jag plötsligt på min gamla skola och skulle dra en matvagn(eh...wth?) och så hade jag en cykel och det var tungt som fan. sen så var inte matvagnen eller cykeln där utan en sjukt tung ryggsäck. några barn försökte hjälpa mig att komma upp på fötter men det gick sådär. sen hamnade jag i området där jag bodde innan och mina vänner hade flyttat dit. hade varit i usa men mina grejer fanns inte i ryggsäcken - alla andra hittade sina saker dock. satt i en fotölj som kunde ge en små stötar och blinka. annie var där.

helt galet.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0