twilight + the O.C = sant?

tycker att det är ganska kul att tre av de med relativt viktiga roller i twilight alla har varit med i the o.c - som förövrigt är en av de bästa serierna ever.


vi har cam gigandet som spelar james i twilight och volchok i o.c - badass kille som dejtar marissa och han var också den som gjorde att hon dog! han var med i femton avsnitt.


jackson rathbone som spelar jasper i twilight spelar i o.c justin - en vän till marissas lillasyster. han var med i två avsnitt.


nikki reed spelar rosalie i twilight och sadie campbell i o.c - där är hon med i sex avsnitt och dejtar ryan.

och inte nog med det.. så har vi två till på listan!

josé zúñiga som spelar biologiläraren mr. molina i twilight, är med i o.c och spelar där jason spitz som är vän till sandy cohen om jag minns rätt.

sist men inte minst, justin chon som spelar eric - han som är först med att hälsa på bella när hon kommer till forks high school. i o.c är han med i ett avsnitt där han spelar big korea och följer med summer på deras senior prom.

vare sig det är slump eller inte så är det snart dags för new moon att komma ut på bio. den 20e är premiären och jag hoppas att få se den så snart som det bara går efter det! antar att några av er ska gå och se den också?


kommentarer
Postat av: Nayu

Haha vad roligt! Jag har inte ens tänkt på det. Fast det var längesen jag såg de avsnitten av OC så det lär väl vara delvis därför.

Jag ska dit! Ska på 18:00 biopalatset visningen på premiären, can't wait!

2009-11-08 @ 10:42:21
URL: http://eternalmorning.blogg.se/
Postat av: ....

(L)New Moon(L)

and you are very beautiful

2009-11-08 @ 17:20:45
Postat av: mari

omg! big korea! den hade man fan inte märkt

2009-11-08 @ 17:53:50
Postat av: Anonym

ska gå på twilightkvällen dagen innan!

2009-11-08 @ 18:00:33

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0