torsdag, som vanligt blev ingenting som planerat.

lämnade sängen vid sex, tänkte egentligen gå upp vid tio.. heja mig. känner mig så jävla bra alltså. nej. tänkte gå upp och träna. får köra igång nästa vecka. hoppas att hostan är borta då.

allt som fanns i min kropp när jag vaknade var ångest. jag orkar inte med all ångest. det är så jävla påfrestande. hittade åtminstone ett brev till mig på köksbordet, tid nästa vecka hos min psykolog. bra. just nu vill jag bara gömma mig under mitt täcke som jag redan gjort större delen av veckan blandat med att hålla tankarna borta med tv-serier. allt är påfrestande.

jag känner mig så passiv.. likgiltig inför allt. sticky var planen ikväll. blir inte så. inte för mig. jag har tappat aptiten. lust. orken har aldrig ens funnits, inte på en jävla massa år. jag har slarvat med mina tabletter. åh. jag behöver någonting.. behöver motivation. sen kan jag ju säga att det inte precis hjälper när en viss person inte kan bete sig som en man. grow some balls and talk to me. det är allt jag vill.

jag behöver en kram.

kommentarer
Postat av: sofin

typ allt(! det du skriver kunde lika gärna vart jag som gjort.. sjukt.trodde bara det var jag som levde såhär..

2009-11-19 @ 19:34:21
Postat av: Saradenrara

Förstår kanske inte fullt ut hur du har det men vet hur jobbigt det är att känna sig så likgiltig inför allt. Så försöker man vara glad när man är med andra samtidigt som det gör ont i en varje gång man skrattar för det känns så falskt. Du verkar vara en väldigt fin människa och förtjänar inte att må dåligt. Man önskar ju att man kunde göra nåt som hade gjort det lite bättre. Försök bara att inte ha för höga krav på dig själv, ta en sak i taget varje dag istället för flera. Kram på dig <3

2009-11-19 @ 19:39:22
Postat av: Amanda

KRAM!

2009-11-19 @ 20:46:55
Postat av: Elin

sv: åh tack. du skriver väldigt fint.

önskar du fick slippa känna som ovan :(



kraam

2009-11-19 @ 21:20:27
URL: http://elinhaettman.blogg.se/
Postat av: sandra

lite töntig man känner sig som nästan får magsår över ett matteprov nu. ha.

KRAM PÅ DIG

2009-11-19 @ 21:38:30
Postat av: A

Min kompis bästa vän kom på att det vore helt underbart att skeda med en stoooor lurvig björn. Varmt och mysigt.

2009-11-19 @ 22:01:22
Postat av: Linnea

har en sådan period just nu också ><

ställde klockan på tio, klev upp halv fyra.

2009-11-19 @ 22:22:36
Postat av: t a k a i ♥

/huggies

2009-11-20 @ 03:07:41
URL: http://takai.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0