riktigt skumma drömmar.

häromdagen drömde jag att jag var på h&m nere på allum, skulle shoppa typ, men jag var så trött att jag höll på att somna överallt. dom hade vantar för 4 kronor. sen åkte jag bil med sophie, ute på motorvägen, och sophie envisades med att sitta i passagerarsätet samtidigt som hon körde..

inatt drömde jag att jag var i stockholm med mina vänner. och vi var tvungna att ta ett tåg från spår 38.. och jag minns att jag hoppade mellan massa tåg. det var sommar och några av mina vänner blev fasttagna för att de hade en kniv i väskan. och några killar var svinjobbiga mot mig och en snubbe sa att han skulle slå ihjäl mig typ. sen drömde jag att jag var på mitt rum med fyra andra. vi skulle sova och två av dom var högljudda så jag skrek på dom och sa att om dom inte höll tyst fick dom sova utomhus.

jag drömmer BARA knäppa drömmar. anyway, igår låg jag och hetsläste sisådär 200 sidor av harry potter. delvis för att den är så jävla spännande och delvis för att jag lever en dag i förväg. jag var övertygad om att det var den tionde igår.. men tydligen inte.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0